En blogg om... MIG!

Alla inlägg under juli 2014

Av Rebecca - 31 juli 2014 17:19

Ville bara skriva ett inlägg med informationen om att det kommer en video! (Dock kommer jag inte ladda upp den på YouTube för det tar för lång tid! Typ 4 timmar!!!!) så det blir bara på bloggen här! <3 men jaja ville bara säga det! Hoppas ni är taggade för den imon!
Ha det bäst
/Becciazz

Av Rebecca - 31 juli 2014 14:59

Jag har inte bloggat, jag vet men jag har varit i vår båt! Ska spela in en haul troligtvis kanske och redigera, den kommer isåfall upp imon för då får vi nytt internet. För jag har varit på lite olika ställen så ja. PS: detta inlägget görs via telefonen. Men om ni vill hålla koll på läget kan ni följa eller så mig på Instagram jag heter truebecciazz. Jag har iaf gjort om hela bloggen tror jag snart är klar hoppas ni tycker om det nya nu! Men jaja följ mig på Instagram ifall ni vill hålla koll på läget xD Cx

Ha det bäst sålänge
/Becciazz

Av Rebecca - 15 juli 2014 16:56

Hejsan allihopa detta inlägg vill jag ägna lite tid åt att skriva till mina grymmaste vänner på panfu  

Tack alla mina fina vänner för att ni finns där, är snälla och sjukt kul att "umgås" med!!  

Tack Mujis du finns alltid där för mig, och ä   r sjukt snäll och fin!   Du är såå himla snäll och gullig!!

Jag vill tacka alla mina fina vänner på panfu för att ni finns där och bryr er!!!     


Merci för att ni finns!         

Ha det bäst 

/Becciazz


Av Rebecca - 14 juli 2014 08:27

Hej allihopa! Jag tänkte att jag skulle börja blogga så ofta som möjligt, men då behöver jag er hjälp!



Vad vill ni att jag ska skriva om?


Vad jag har gjort på dagen?

Kommentera gärna förslag!  


TACK FÖR ATT NI LÄSER MIN BLOGG!  

 

Ha det bäst 

 

/Becciazz

Av Rebecca - 13 juli 2014 10:01

Hej allihopa!

Jag har ju haft en frågestund, och fick in två frågor så jag tänkte: jag ger upp med att försöka få fler!     

Jaja... jag tänkte att jag tar de exempel frågorna som jag svarat på men i allafall får på ask!


Ifall ni vill veta jag heter: Missbecciazz

på ask.

Jaja jag tar med de iaf ok?

nu börjar vi

1. När hittade du jagliknarlisaj och när började du följa henne? Av: hildis_rehn 

Svar: jag hittade henne ngn gång förra månaden och då jag hittade henne började jag följa henne.

2. Vad tycker du om mig? Av: Sofia en av mina bästisar

Svar: Jag tycker du är en supersöt, snäll och gullig tjej som är skitrolig!

Resten är exempelfrågor på ask!

3. Om du fick krama någon just nu, vem skulle det vara?

Svar: Mamma

4. Vilken bild kommer upp i huvudet när du hör ordet kul? 

Svar: Färgen gul xDD

5. Bland sociala nätverk, vilket är din favorit?

Svar: Instagram

6. Vilken fråga ställer du ofta dig själv?

Svar: Ingen  

7.  Föredrar du bio eller teater?

Svar: Bio, men teater är oxå sjukt kul att se på!!!  

8. Vilken är din favorit skräckfilm? 

Svar: Har ingen, hatar skräckfilmer hehe...

9. Favorit ämne i skolan? Av: Elin

orkar inte ta alla... hehe

10. Föredrar du att vara själv eller i sällskap av andra?

Svar: Alone or with peoples? If it`s not good peoples I wan´t be alone

11. Varför tar folk död på varandra?

Svar: Hur ska jag kunna veta det?

Det var alla frågorna fortsätt gärna att skicka in frågor jag fick bara två frågor denna gången tack för ni två!



Hejdå ha det bäst!  


/Becciazz


Av Rebecca - 3 juli 2014 18:51

Jag har klippt mig! Bara det slitna, men är sjukt nöjd! Kommentera vad ni tycker! Här kommer före och efterbilder

[Bild]

Av Rebecca - 3 juli 2014 10:00

Hej allihopa!

Jag har en ny video om förslag på min kanal!  

Här kommer den!

Det är lite Info!


Kommentera!  

Av Rebecca - 1 juli 2014 20:06

Hej allihopa!   Jag tänkte bara säga att jag måste få lite mer frågor till frågestunden... Jag har bara fått 2st så det blir liksom inte så kul att ta upp det i ett inlägg och svara på 2 frågor liksom så snälla kommentera massa frågor i en kommentar  


Ville bara "säga" det!:)


Hoppas ni  får en fortsatt trevlig kväll! Och glöm då inte att kommentera massa massa frågor!




Ha det bäst /Becciazz

Det Här Är Jag


Hej jag heter Rebecca och är 13 år. På min blogg skriver jag om mina vardagsupplevelser, smink, skönhet och massa annat! Hoppas du kommer att tycka om den :)

Har Du En Fråga? Fråga Här!

8 besvarade frågor

Rösta

Ska jag testa att ha mitt bena någon dag?
 Ja, absolut!
 Ja
 Nja kanske
 Nej absolut inte!
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Letar Du Efter Något? Sök Här

Translate My Blog!

Mina Kategorier

Arkiv

Hitta Mig

Min Besöksstatistik

Rainbow Pinwheel Pointer
Purple Chanel

Ovido - Quiz & Flashcards