En blogg om... MIG!

Alla inlägg under maj 2015

Av Rebecca - 11 maj 2015 20:30

Hej allihopa!!!
Idag är det exakt ett år sedan jag skapade denna bloggen! Ett år! Sjukt asså!! Såklart så ville jag fira detta! Så jag bakade en tårta och bjöd familjen! Här kommer en bild:

Love you so so much!! Tack för detta år! Älskar er så sjukt mycket!!!!! <333

Av Rebecca - 2 maj 2015 13:03

Hej allihopa! Igår så spelade jag in en ny video, och idag ska jag spela in en till ;D. Jag har inte kommit på ännu vad för video dock :( :D. Men igår spelade jag in en vlogg som ni kanske vet från snapchat. På snapchat heter jag becciiiiaaa för er som vill följa min story där :D. Men det är den första vloggen jag gjort. Det är ingen sådan här "follow me around vlogg" typ utan det är en vlogg som typ Sam Nilsson Ezeh eller Manfred Erlandsson gör. En sådan typ utav vlogg helt enkelt :D. Dock så är inte jag lika rolig haha! Men det var ganska roligt att spela in den. Den är bara typ 3.20 min lång haha! Men aja, det ska bli kul att höra vad ni tycker! VloggBecca! :D

Ni får ha det bäst
Lovio <3
/Becciazz

Av Rebecca - 1 maj 2015 08:50

Hej allihopa! Idag är det Valborg och ledigt! Skönt!! Denna veckan har vi haft mycket läxor och saker att göra. Så jag är glad att vi får en extra ledig dag. Tummen upp för det! Denna helgen är jag i min sommarstuga men jag laddade ändå upp en video igår. Det vart en smink kollektion och jag har fått en dislike och noll likes. Jag redigerade den videon i typ 2 och en halv timme så det hade varit kul om ni gick in och kollade på den. Men ni får ha en fantastisk helg så syns vi snart igen! Puss och kram på er alla!! :)

Det Här Är Jag


Hej jag heter Rebecca och är 13 år. På min blogg skriver jag om mina vardagsupplevelser, smink, skönhet och massa annat! Hoppas du kommer att tycka om den :)

Har Du En Fråga? Fråga Här!

8 besvarade frågor

Rösta

Ska jag testa att ha mitt bena någon dag?
 Ja, absolut!
 Ja
 Nja kanske
 Nej absolut inte!
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Letar Du Efter Något? Sök Här

Translate My Blog!

Mina Kategorier

Arkiv

Hitta Mig

Min Besöksstatistik

Rainbow Pinwheel Pointer
Purple Chanel

Ovido - Quiz & Flashcards