En blogg om... MIG!

Alla inlägg under mars 2015

Av Rebecca - 12 mars 2015 10:21

Hej allihopa! Idag är det torsdag och imorgon är det fredag yey! Men idag hade vi musik och jag fick stanna kvar rätt länge och missade hela svenska-lektionen :(! Men aja! Jag får fixa det sen! Just nu har vi då rast! Vi har engelska-läxa och läsläxa. Så det är en ganska vanlig enkel dag! Ni får ha det bäst!
/Becciazz

Av Rebecca - 10 mars 2015 10:00

Hej allihopa! Idag är det tisdag och vi brukar aldrig göra något speciellt då och inte idag heller. Vi har en helt vanlig dag och jag hade tänkt att kanske göra en video efter skolan : ). Vad bil ni se för video? Kommentera! Tack så hemskt mycket till er som prenumererar! 96 st, sjukt!!!

Love you!
/Becciazz

Av Rebecca - 6 mars 2015 12:56

Hej allihopa! Nu sitter jag ute på rast och lyssnar på Elastic Heart av Sia men förut lyssnade jag på Chandelier. Som de flesta vet älskar jag den låten och dansen! Och jag brukar dansa den så bra jag kan hemma. Och jag har blivit så sjukt mycket bättre, vigare och flexibel. Jag är typ helt beroende av både dansen och låten! Just love it! Ett tips om ni vill dansa hemma!<33

Av Rebecca - 2 mars 2015 08:46

Hej allihopa! Idag är det måndag och för många innebär det skola eller vara sjuk hemma. Men för mig innebär det ledigt! Det är nämligen studiedag för mig idag och även imorgon! Det är jätteskönt att få vila ut lite extra och speciellt när man varit sjuk och haft filmkväll. Jag är förkyld nu men jag har haft feber och det har varit hemskt så det känns jättebra att vara bättre. Men för alla som har skola vill jag bara säga hoppas att ni har haft en bra helg och lycka till i skolan! <33

Ha det bäst små älsklingar
/Becciazz

Det Här Är Jag


Hej jag heter Rebecca och är 13 år. På min blogg skriver jag om mina vardagsupplevelser, smink, skönhet och massa annat! Hoppas du kommer att tycka om den :)

Har Du En Fråga? Fråga Här!

8 besvarade frågor

Rösta

Ska jag testa att ha mitt bena någon dag?
 Ja, absolut!
 Ja
 Nja kanske
 Nej absolut inte!
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Letar Du Efter Något? Sök Här

Translate My Blog!

Mina Kategorier

Arkiv

Hitta Mig

Min Besöksstatistik

Rainbow Pinwheel Pointer
Purple Chanel

Ovido - Quiz & Flashcards