En blogg om... MIG!

Alla inlägg under januari 2015

Av Rebecca - 21 januari 2015 07:01

Hej allihopa! Jag köpte ju en två concealers förra helgen så jag tänkte göra en recension på en utav dem. Concealern jag hade tänkt att göra en recension på är Dream Lumi Touch Higlighting Concealern från Maybelline New York. Jag har i nummer 01 och färgen är lite gul i sig men det funkar. Jag tycker inte att den highlightar så mycket men det är nog för att den är lite gul. Annars tycker jag att den täcker ganska bra och är värd att köpa om man har en lite gulare hudton (som concealer under ögonen). 


 



Kram

/Becciazz


Av Rebecca - 20 januari 2015 10:01

Hej allihopa! Idag har vi fått nya datorer i skolan och jag bloggar just nu med en som då är min men ändå skolans. Det är en asus och man kan vrida skärmen så det blir som en platta. Den är svart och slivrig och  har en jättesnygg design. Nu slutar rasten (inne) så hejdå! Ha det bra! Förlåt för kort inlägg




Kram 

/Becciazz

Av Rebecca - 11 januari 2015 11:05

Hej allihopa! Ville bara säga förlåt för dålig uppdatering och jag kommer uppdatera bättre men vi har varit i fjällen jag har fyllt år osv. Men nu ska jag verkligen uppdatera mycket mer på bloggen när jag inte har tid att göra videos och i skolan!
Puss och Kram
/Becciazz

Det Här Är Jag


Hej jag heter Rebecca och är 13 år. På min blogg skriver jag om mina vardagsupplevelser, smink, skönhet och massa annat! Hoppas du kommer att tycka om den :)

Har Du En Fråga? Fråga Här!

8 besvarade frågor

Rösta

Ska jag testa att ha mitt bena någon dag?
 Ja, absolut!
 Ja
 Nja kanske
 Nej absolut inte!
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Letar Du Efter Något? Sök Här

Translate My Blog!

Mina Kategorier

Arkiv

Hitta Mig

Min Besöksstatistik

Rainbow Pinwheel Pointer
Purple Chanel

Ovido - Quiz & Flashcards