En blogg om... MIG!

Alla inlägg under juni 2015

Av Rebecca - 29 juni 2015 19:03

Hej allihopa! Idag är det måndag och det jag har gjort idag är att jag har kollat pll, dansat, strechat, hållt på med ipaden och spelat in en video. Idag har det inte varit så fint väder så jag har inte varit ute så mkt. Hoppas det blir bättre imon. Men idag bestämde jag och mormor att vi skulle åka till stan på Torsdag så det ska bli roligt! Kort inlägg, ledsen för det men det är ju bättre än inget ellerhur? Näven nu vill jag faktiskt dansa och strecha igen haha :D! Jag verkligen ÄLSKAR det! Ger aldrig upp! I also have dreams <3. Men aja har det bäst mina finisar love you all!


Love

/Becciazz

Av Rebecca - 25 juni 2015 17:55

Hej allihopa! Idag är det Torsdag och det har varit ganska varmt faktiskt! 26 grader som varmast idag!! Så på förmiddagen var jag ute och sprang/joggade lite, det var varmt och behagligt och en bra start på dagen. Idag har varit en bra och rolig dag med samtidigt en vanlig dag XD. Jag har renderat och laddar just nu upp en video. Den är nog snart uppe, skulle väl kunna tänka mig att den är uppe om ungefär 10 min, så checka kanalen efter detta inlägg haha! Om ni vill se den då hehe XD. Men aja hur varmt har det varit hos er under dagen? Kommentera! Ni är bäst! Vi hörs! <333


Love

//Becciazz

Av Rebecca - 12 juni 2015 09:30

Hej allihopa!! Igår hade vi skolavslutning och nu har vi äntligen sommarlov!! Jag är så glad! Men jag fattar liksom inte att det är sommarlov :D. Men snart kommer jag nog fatta för det är verkligen sommar det är sol och hur skönt som helst. Typ 20 grader ute jätte skönt. Låg och typ sola i flera timmar, cyklade och var ute hela dagen igår! Hur varmt som helst asså! Men jag solade bara i t-shirt och shorts dock haha men kände liksom inte för att sola i bikini. Men aja, vad ska ni göra på sommar lovet då? Kommentera!


Love
//Becciazz

Av Rebecca - 7 juni 2015 17:11

Hej allihopa! Som de flesta kanske vet så var det ju Sveriges nationaldag igår! Så jag hoppas att ni hade en bra nationaldag<3. Igår sjösatte vi vår båt också. Vi åkte en sväng och sov över i den. Innan vi gick och la oss spelade vi kort jag, mamma, pappa och Simon vi hade det jättetrevligt. Men idag är det söndag och vi ska åka hem. När jag kommer hem ska jag duscha, dammsuga mitt rum, sortera i mitt rum och leta efter mitt busskort. För jag skall nämnligen ner och klippa mig tillsammans med mormor på tisdag någon gång efter skolan nästa vecka. Mitt busskort är dock borta och jag måste hitta det. Jag är rädd att jag inte kommer hinna hitta det innan tisdag med vi får väl hoppas på det bästa. Jag vill nämligen vara klippt innan skolavslutningen på torsdag. Imon ska jag låna en bok i serie som jag älskar, tänkte att jag skulle läsa den på sommarlovet och det kommer nog inte ta lång tid innan den är utläst. Haha! Men aja önska mig lycka till att hitta mitt busskort hehe och så får ni ha ett jättebra sommarlov! Har ni redan slutat eller när slutar ni ? Let me know!


Love
/Becciazz

Det Här Är Jag


Hej jag heter Rebecca och är 13 år. På min blogg skriver jag om mina vardagsupplevelser, smink, skönhet och massa annat! Hoppas du kommer att tycka om den :)

Har Du En Fråga? Fråga Här!

8 besvarade frågor

Rösta

Ska jag testa att ha mitt bena någon dag?
 Ja, absolut!
 Ja
 Nja kanske
 Nej absolut inte!
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Letar Du Efter Något? Sök Här

Translate My Blog!

Mina Kategorier

Arkiv

Hitta Mig

Min Besöksstatistik

Rainbow Pinwheel Pointer
Purple Chanel

Ovido - Quiz & Flashcards