En blogg om... MIG!

Alla inlägg under augusti 2014

Av Rebecca - 22 augusti 2014 12:44

Hej allihopa! Jag ville bara meddela om att om ca två veckor så kommer jag åka till Kroatien. Jag ger inte ut exakt var någonstans jag kommer vara i Kroatien men jag ville bara meddela er om det så ni vet! Och hemma har jag ATM (At The Moment/För Tillfället). Så jag bloggar mm i skolan. Men det var det så hoppas ni har det bäst så hörs vi
Kram
/Becciazz

Av Rebecca - 21 augusti 2014 10:18

Hej allihopa! Under den senaste tiden har det bara regnat och regnat och... Regnat!! Det har helt enkelt vart otroligt regnigt! Men nu kommer mina frågor till er, har det regnat hos er? Och hur mycket isåfall? Jag vet att i Halland eller vad det var så har det regnat otroligt mycket! Det går ju runt på tv:n hela tiden! Men vi hörs snart igen! Hejdå
Ha det bäst
/Becciazz

Av Rebecca - 19 augusti 2014 10:00

Hej allihopa! Nu har jag rast i skolan haha XD. Idag vaknade jag kl: 5.54, jag var skittrött!! Oså klockan 6 så spö regna det asmycket, det bara rann ner vatten för backen vi har utanför vårt hus! Jag tänkte att jag var tvungen att åka bil till skolan men det lugnade ner sig när jag skulle cykla iväg till skolan som tur va! Idag har jag på mig en onepiece som jag fick av min kusin Wilma<3 :)! Den är skitskön! Speciellt nu när det regnar oså! Tack Wilma för alla kläder de är asköna, snygga och absolut min stil så tack så mycket! :) <3
Men vi hörs!;)
Kram
/Becciazz

Av Rebecca - 18 augusti 2014 12:31

Hej allihopa! Idag är det första dagen i skolan! Wohoo!! Yeah!! Nä men jag tyckte det har varit lite kul! Så vi får se hur det blir hoppas ni kommer få bra betyg och vara trygga i skolan
Kram
/Becciazz

Av Rebecca - 4 augusti 2014 17:07

Ha det bäst!

/Becciazz
 

Av Rebecca - 4 augusti 2014 10:17

Hej allihopa! I detta inlägg vill jag skriva om en grym metod som heter balsammetoden. En enkel förklaring är att man slutar med shampoo och använder bara balsam. Men innan man börjar ska man använda ett sista-tvätten shampoo. Men jag orkar inte förklara allt, så kolla in Therese Lindgrens videos  

Det balsam jag använder (använder bara ett)      

Håret har blivit grymt lent, vissa oroar sig för att det inte ska bli rent men mamma kollade i mitt hår och sa det är ju faktiskt rent (hon trodde inte det). Så jag tipsar alla att köra denna metod men det är många saker att tänka på så du MÅSTE kolla på videosarna jag har lagt in här (Therese Lindgrens videos om balsammetoden de är skitgrymma!), för att det är MYCKET och då menar jag MYCKET att tänka på innan man börjar!


Kram ha det bäst 

/Becciazz


Av Rebecca - 1 augusti 2014 10:55

Ja, i detta inlägget ville jag bara säga att jag är klar med hela designen på min blogg allt som ska ha ändrats är klart!

Så kika runt lite i bloggen            





Ha det bäst

/Becciazz

Det Här Är Jag


Hej jag heter Rebecca och är 13 år. På min blogg skriver jag om mina vardagsupplevelser, smink, skönhet och massa annat! Hoppas du kommer att tycka om den :)

Har Du En Fråga? Fråga Här!

8 besvarade frågor

Rösta

Ska jag testa att ha mitt bena någon dag?
 Ja, absolut!
 Ja
 Nja kanske
 Nej absolut inte!
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Letar Du Efter Något? Sök Här

Translate My Blog!

Mina Kategorier

Arkiv

Hitta Mig

Min Besöksstatistik

Rainbow Pinwheel Pointer
Purple Chanel

Ovido - Quiz & Flashcards