En blogg om... MIG!

Alla inlägg under februari 2015

Av Rebecca - 11 februari 2015 13:50

Hej allihopa! Vet ni vad?! Ja, jag tror faktiskt det för det ser ni ju på titeln haha! Men imorgon så åker jag till Ullared!!!! Jag ska sova där en natt också tillsammans med mamma, mormor, moster och Leo! Det ska bli svin kul och jag längtar!  Jag har skrivit upp en lista på allt jag ska köpa i ungefär två veckor nu, och så får vi se om jag hittar lite andra grejer att köpa när jag väl är där. Jag är jätte taggad och det ska bli jättekul att äntligen åka dit igen! 


Ska ni dit nu på sportlovet?

Isåfall när?

Kommentera, jag vill veta! :D :)


Hoppas ni får en fortsatt trevlig onsdag och så kommer det en Ullared haul snart! : )


Love You All!


/Becciazz

Av Rebecca - 3 februari 2015 18:08

Hej allihopa! Snart är det ju sportlov och på sportlovet så kommer jag åka till Ullared! Jag ska åka och handla på Gekås som ligger i Ullared! Såklart kommer det en haul när jag kommit hem. Vi åker dit torsdagen den 12 februari och vi stannar där till fredagen den 13 (hahahhaha, fredagen den 13) (hehe). Vi kommer bo i en campingstuga på deras camping en natt. Det ska bli jättekul! Ska någon utav er dit? Vad ska ni göra på sportlovet? Tell me cause I wanna know   !

Jag är super taggad på Ullared, det var liksom 2 år sedan jag var där senast hehe! Jag har väntat och längtat i 2 år nu hehe! Jag blev svin glad när mamma frågade om jag ville åka dit, och såklart ville jag det! Jag har redan skrivit upp en lista och jag har gjort upp en budget med mamma. Vår budget går till såhär att hon betalar alla "nödvändiga" saker och så har vi ingen budget på det. Sedan har jag en budget på saker som jag vill ha som mamma betalar ändå (eftersom att jag inte får någon månadspeng/veckopeng). Så min budget ligger på 700 kr och jag fick 200 kr av min morfar när vi hade kalas här i lördags så jag tänkte lägga till dem på min budget :). Ska bli jättekul! :) Hoppas ni får en trevlig vecka 


Love

/Becciazz

Av Rebecca - 2 februari 2015 21:31

Hej allihopa! Förlåt för att jag inte bloggat men jag har varit sjuk och haft feber men nu är jag frisk igen! :) Idag hade vi nationella prov så jag vart lite trött efter det. Men jag tyckte det var jätte enkelt faktiskt! Fast det var ju Svenska och jag är ganska bra i Svenska och tycker att det är ett enkelt och roligt ämne, så det vart ingen stor match. Men jag var trött sen när jag kom hem. På Onsdag har vi nationella i Svenska igen och sedan har vi vanlig vecka med Musik på Torsdag och det där häftet och Fredag har vi idrott. Hoppas ni får en trevlig vecka.

Love You!
/Becciazz

Det Här Är Jag


Hej jag heter Rebecca och är 13 år. På min blogg skriver jag om mina vardagsupplevelser, smink, skönhet och massa annat! Hoppas du kommer att tycka om den :)

Har Du En Fråga? Fråga Här!

8 besvarade frågor

Rösta

Ska jag testa att ha mitt bena någon dag?
 Ja, absolut!
 Ja
 Nja kanske
 Nej absolut inte!
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Letar Du Efter Något? Sök Här

Translate My Blog!

Mina Kategorier

Arkiv

Hitta Mig

Min Besöksstatistik

Rainbow Pinwheel Pointer
Purple Chanel

Ovido - Quiz & Flashcards